Au pair in New Zealand

Visum, ticket en voorbereidingsworkshop

Hoi allemaal,

Even een korte update. Vandaag over 57 dagen vertrek ik naar Nieuw-zeeland en sinds mijn vorige blog zijn er weer wat leuke dingen gebeurd. Een paar weken geleden is mijn visum aanvraag goedgekeurd, heb ik mijn ticket geboekt en afgelopen week ben ik naar de voorbereidingsworkshop van Travel Active geweest!

Mijn vlucht heb ik een paar weken geleden al geboekt via Bianca van Travelcounsellors (http://www.travelcounsellors.nl/bianca): Op 9 november zal ik om 10.25 vanaf Schiphol de lucht in gaan! Gelukkig heb ik maar één overstap en dat is in Singapore. 10 November kom ik om 23.45, lokale tijd, aan in Auckland. In Auckland heb ik eerst een tweedaagse oriëntatie en slaap ik dus eerst een paar nachtjes in een mooi hotel. Deze oriëntatie is voor alle au pairs die ook in november starten. Zo kan ik al meteen wat mensen ontmoeten en kan ik een beetje bijkomen van de lange reis om vervolgens naar mijn hostfamily te gaan.

Ook ben ik in de tussentijd naar de voorbereidingsworkshop in Venray geweest. Het was erg leuk om ook van andere au pairs te horen waar ze naartoe gaan en hoe ver zij zijn met hun voorbereidingen.

Het gaat allemaal zo snel, het zijn nog (maar) 8 weken voordat ik wegga en waarvan ik er nog maar twee hoef werken. Deze tijd ga ik hier nog lekker opvullen door leuke dingen te doen met mijn vriend, familie, en vrienden!

Mijn volgende blog zal vlak voor vertrek zijn......

Liefs,
Maud

Reacties

Reacties

johan

leuk geschreven en zo als sandra al zij wij zullen jouw missen maar zorg dat je geniet tot gauw

Helma

Wat klinkt dat heerlijk allemaal, als ik je niet meer zie , ik wens je alvast heel veel plezier daarginds. Gr. v. Helma en Jan...

Sandra van Maasdijk

Good luck and ENJOY XXX

Sandra van Maasdijk

Lots of love and ENJOY

Maud

Lieffff!!! Dankjewel xxxxxxxxxheel veel liefs en knuffels!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active