Au pair in New Zealand

Choice bro!

Oeps...al twee weken geleden dat ik mijn laatste blog schreef.. in de tussentijd heb ik leuke dagen met de kinderen erop zitten en weer twee leuke weekenden met twee andere au pairs gehad.

Met de jongens gaat het steeds beter en ik voel me steeds meer thuis bij mijn hostfamily. Afgelopen week heb ik mijn hostparents onder het genot van een wijntje en avondeten om feedback gevraagd. De kinderen liggen dan in bed dus is het lekker rustig. Ze gaven aan heel blij met me te zijn, dat de jongens me nu al leuk vinden en ze zeiden 'having you around is so easy and say it if we have to do something to keep you happy'. Dat was zo fijn om te horen en ik heb het hier ook echt gezellig met mijn hostparents. We eten 's avonds meestal samen zonder de jongens, kletsen, drinken een wijntje en kijken samen tv of gaan in de jacuzzi maar het is ook oké als ik na het eten naar mijn eigen kamer ga. Ze zijn zo open..ik mag vriendinnen hier laten slapen in de weekenden en we mogen gebruik maken van de jacuzzi.

Ook heb ik twee leuke tripjes erop zitten. Vorige week ben ik met Jane en Julia (natuurlijk) naar Rangitoto Island geweest. Dit is Nieuw-Zeelands jongste vulkanisch eiland en is pas 600 jaar (!) jong. Hier hebben we een wandeling van 1,5 uur naar de top gemaakt. Het was best zwaar want het was ook nog eens echt een zomerse dag, het was zeker 26 graden maar het zweten was het waard want het was zo mooi! Het eiland zelf is zo groen en het uitzicht was echt wow! Zelfs met mijn foto's kan ik niet laten zien hoe mooi het in het echt is, helaas. Hierna zijn we naar mijn huis gegaan, hebben we eten besteld en zijn we 's avonds opstap gegaan in Auckland. Hier kenden we de security guy en hebben we gratis drankjes gekregen.

Dit weekend was Julia op vrijdagavond al naar mij toe gekomen en zijn we zaterdag op tijd naar Goat Island gegaan om te snorkelen. Het was een hele warme zonnige dag gisteren maar er waren jammer genoeg veel golven en op de een of andere manier waren we er ook niet echt goed in.... Mijn hostparents waren dit weekend naar hun beach house dus konden we toen we thuis kwamen lekker in de jacuzzi. 'S avonds zijn we opstap geweest om Julia's verjaardag te vieren. Deze keer zonder gratis drankjes.

Komende week staan er veel kerst activiteiten op de planning... En niet alleen voor de kinderen, ook voor mij. Zelf heb ik dinsdag Xmass coffeegroup van Dream Au Pair, dus ik ben benieuwd!


Ik zal zo snel mogelijk foto's van mijn tripjes plaatsen!


Liefs,
Maud


P.s. Omdat Julia en ik locals hadden ontmoet, hebben we ook al kiwi geleerd: choice bro! Dit zeg je als je iets cool vindt, ha ha.

Reacties

Reacties

Mams

Choice bro! !! xxx

sandra

Wauw Maud wat schrijf je toch leuk, heerlijk om te lezen. Je 1ste masnd zit er al op, wat gaat het toch snel. En wat super dat je het zo naar je zin hebt. Mede dankzij je hostparents en friends. Lieve Maud geniet van je super avontuur. We miss you, lots of love xxx

Ellyseerden@gmail.com

Goh Maud
Wat een super ervaring allemaal
Vooral die foto,s die je steeds stuurt
Moet daar geweldig mooi zijn
Hou je taai

Johan

Goed bezig kan natuurlijk van alles zeggen hoe goed je het doet enz enz maar ik ziet dat je vooral heel veel plezier heb en dat vindt ik super voor jouw is ook fijn voor het thuis frondt

Oompje

Weer een mooi verhaal! Je hebt 't er maar druk mee daar. Laat Maud maar schuiven daar aan de andere kant van de aardbol.
xxx

Beeke

Kia Ora,
Zo herkenbaar dat gemoedelijke gevoel. Been there, done it and felt it.
Genieten.

Tantie

Het werd weer tijd om ons op de hoogte te houden.
Leuk verhaal weer om te lezen.
Geniet ervan.xxx

Mariet de Haas

Heerlijk om jouw enthousiaste verhaal te lezen. Time flies when You're having Fun. Groetjes Mariet

Ruud Peeters

Hoi Maud
heb de blog van helen gekregen leuk verhaal kunnen we op deze manier toch nog contact houden wens je veel plezier en veel ervaringen toe groet Trudy en Ruud
PS prettige kerst en een goed uiteinde en uiteraard een goed begin

Evelien Vangangel

Hoi Maud, lees alles voor het eerst, moest vanavond namelijk opeens aan je denken! Wauw, ik ben super trots op je! Vind het fijn voor je dat je dit allemaal meemaakt en dat het allemaal zo goed verloopt. Heerlijk! Geniet van de warme Kerst en een heel mooi 2016!!!

Roel H te D

Sjoan foto's en heerlik wear. Geniete. Fijne Kerst mit zonger schnea. ????????en ein fein joarwisseling

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active